Αύξηση στις αμοιβές των Infuencers

  • Δημοσιεύτηκε: 29 Νοεμβρίου, 2019 , από την V.I.M.

Οι έρευνες δείχνουν ότι το μέσο κόστος χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram αυξήθηκε κατά 44% από το 2018 έως το 2019.

Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες φαίνονται πρόθυμες να πληρώσουν μεγάλα ποσά για χορηγούμενες δημοσιεύσεις, βίντεο, ιστοριών και blogs!

Αυτό, βέβαια, δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης.

“Η ψηφιακή διαφήμιση είναι ισοδύναμη με ό,τι είναι γνωστή από στόμα σε στόμα, αλλά πάντα θα συνδυαστεί με την παραδοσιακή διαφήμιση”, δήλωσε ο Juwal Ben – Itzak, διευθύνων σύμβουλος των κοινωνικών μέσων χρησιμοποιώντας τους κοινωνικούς φορείς.