10 βασικά βήματα για να γίνεις Influencer
- Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκεμβρίου, 2019 , από την V.I.M.
Ποια είναι τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να γίνεις Influencer;
- Ανακάλυψε τι είναι αυτό που αγαπάς περισσότερο και για το οποίο θέλεις να μιλήσεις στους followers σου. Μάθε τα πάντα γύρω απ’ αυτό το αντικείμενο και γίνε expert.
- Διάλεξε το social media κανάλι που ταιριάζει περισσότερο με το αντικείμενο σου. Που ταιριάζει καλύτερα; Στο Facebook στο Instagram ή στο YouTube; Μάθε πού βρίσκεται το κοινό σου και ξεκίνα να δραστηριοποιείσαι σ’ αυτό το κανάλι.
- Φτιάξε το social media strategy σου, κάθε πότε θα ανεβάζεις κάτι; Τι θα είναι αυτό που ανεβάζεις; Πριν το φτιάξεις εξέτασε το γιατί πρέπει να σε ακολουθήσουν οι χρήστες; Δώσε αξία στο περιεχόμενό σου και να θυμάσαι τον χρυσό κανόνα του 20-80 (20% promotional content -80% useful content).
- Κράτα έναν σταθερό ρυθμό ανανέωσης του καναλιού σου. Αν ξεχάσεις τους followers σου, θα σε ξεχάσουν και εκείνοι!
- Δημιούργησε σωστά και χρηστικά posts για να συνεχίσουν να σε ακολουθούν οι followers σου.
- Γίνε social! Κάνε engagement με τους followers σου για να αυξηθεί το engagement rate και στο δικό σου κανάλι! Likes, comments και ο βασιλιάς του engagement: Shares!
- Φτιάξε ένα δυνατό community και μάθε να επικοινωνείς σωστά μαζί του ώστε να μην βρεθείς μπροστά σ’ ένα ανεξέλεγκτο crisis -το οποίο μπορεί να έχεις δημιουργήσει και μόνος σου!
- Χρησιμοποίησε τα κατάλληλα hashtags με τα οποία θα προσελκύσεις νέο και ενεργό κοινό στο κανάλι σου με στόχο να αυξήσεις τους followers.
- Promote yourself! Αφού έχεις ένα καλό περιεχόμενο, έχεις βρει την κλίση σου και ξέρεις πως να μιλάς με το κοινό σου ήρθε η ώρα να διαφημιστείς για να σε μάθουν ακόμα περισσότεροι! Χρησιμοποίησε όλα τα δυνατά εργαλεία που σου δίνει η πλατφόρμα που έχεις επιλέξει και γνωστοποίησε το σε όσους περισσότερους μπορείς!
- Χρησιμοποίησε τα σωστά tools για να μπορέσεις να κάνεις monitoring των αποτελεσμάτων σου, να δεις σε τι είσαι καλός, τι πρέπει να διορθώσεις και τι πρέπει να αλλάξεις εντελώς στην στρατηγική σου.