Upcoming Trends In Influencer Marketing
Στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων influencers για το 2019 βρίσκεται ο Cristiano Ronaldo, στη δεύτερη θέση ο Lionel Messi ενώ τρίτη έρχεται η Kendall Jenner, εκπλήσσοντας το κοινό της, καθώς πολλοί πίστευαν πως στη θέση της θα βρίσκεται η Kylie Jenner.
Το influencer marketing έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος μέσα σε λίγα χρόνια στον κόσμο του digital marketing και οι λόγοι είναι πολλοί.
Οι έρευνες δείχνουν ότι το μέσο κόστος χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram αυξήθηκε κατά 44% από το 2018 έως το 2019.
Σύμφωνα με έρευνα του HypeAuditor, οι Έλληνες influencers έχουν κατά μέσο όρο 5.17% ποσοστό απήχησης, το οποίο προκύπτει συνυπολογίζοντας τα like και τα σχόλια στις δημοσιεύσεις.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν το ποσό της αμοιβής εξαρτάται φυσικά από την αναγνωρισιμότητα του influencers, τους followers που έχει, αν λειτουργεί αυτόνομα ή εκπροσωπεί κάποιο μεγάλο brand, και με το engagement του κοινού του.
Η V.I.M. είναι η πρώτη εταιρεία Influencer Marketing για Ελλάδα και Κύπρο και φέρνει οργανωμένα σε επαφή εταιρείες και κορυφαίους Influencers μέσω της πρώτης πλατφόρμας αναζήτησης Influencers για Ελλάδα και Κύπρο.